loading...
دانلود کلیپ
نرم افزارهای کاربردی

... بازدید : 128 یکشنبه 15 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

Reperfection Volume 1 v1.2
این بار نیز با یک بازی دیگر در خدمت شما کاربران گرامی سایت  میهن دانلود  هستیم. بازی کم حجم Reperfection Volume 1 v1.2 یکی دیگر از بازی های جدید منتشر شده در سال 2013 است. این بازی به صورت تمام سیاه و سفید می باشد و یاد و خاطره بازی های قدیمی را زنده می کند. سیستم مورد نیاز بازی کم بوده و قابل اجرا در اکثر سیستم ها می باشد.شما در این بازی باید مراحل را یکی پس از یکی پشت سر بگذارید و امتیازت خود را کسب کنید تا در پایان بازی  حلقه در خشانی را که به دنبالش هستید پیدا کنید. شما می توانید این را در ادامه مطلب  دانلود کنید کنید. و از اجرای ان لذت ببرید 

ادامه مطالب

... بازدید : 510 یکشنبه 15 اردیبهشت 1392 نظرات (0)
دانلود MONOPOLY Here & Now مونوپلی اینجا و الان


| دانلود بازی زیبای MONOPOLY Here & Now - کرک شده |
| برای اولین بار در میان سایت های ایرانی |

در پست امروز میهن دانلود بازی فوق العاده زیبای Monopoly Here & Now را برای کاربران گرامی آماده نموده ایم. جسارتا میتوان گفت که کمتر کسی باشد این بازی زیبا و پر هیجان را در گیم برد ها تجربه نکرده باشد.. اصل این بازی بر پایه تجارت می باشد که شما باید در منطقه هایی که با تاس انداختند قرار می گیرید را بخرید و منتظر باشید تا حریف شما به آن مکان بیفتد تا از او مالیات بگیرید.! پلیس , زندان , پارکینگ , گنج و ... را میتوانید در این بازی بیابید. همچنین امکان انجام چند نفره این بازی با دوستان نیز وجود دارد. هم اکنون نسخه جدید این بازی در اختیار شما توسط میهن دانلود برای اولین بار در ایران قرار گرفته است , لازم به ذکر است که بازی کاملا کرک شده می باشد و توسط تیم میهن دانلود تست شده است فقط کافی است مراحل کرک کردن را در ادامه مطلب دنبال کنید.! پیشنهاد ما این است که بازی زیبای Monopoly Here & Now را به هیچ عنوان از دست ندهید.

ادامه مطالب

... بازدید : 84 یکشنبه 15 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

دانلود Haunted Legends The Undertaker Collectors Edition v1.11.12.2012 بازی یافتن اشیاء مخفی
Haunted Legends The Undertaker یک بازی بسیار سرگرم کننده و هیجان انگیز در سبک بازی های Hidden Object می باشد که سایت برای شما کاربران عزیز آماده کرده است. داستان این بازی مربوط به یک دهکده ماهیگیری می باشد که رونق زیادی داشته است و حال به یک چشم انداز کابوس وار تبدیل شده است و اختلالات غیر طبیعی زیادی نیز در این دهکده رخ می دهد و سبب تعجب همگان شده است. حال شما به عنوان یک بازرس و کاراگاه تصمیم دارید به این دهکده بروید و تمامی این اتفاقات عجیب و غریب و اختلالات بوجود آمده را مورد بررسی قرار دهید و رمز و رازهای بازی را کشف کنید. این بازی از گرافیک مناسبی برخوردار است و داستان زیبایی را روایت می کند و می تواند ساعت ها شما را سرگرم کند.

ادامه مطالب

... بازدید : 52 یکشنبه 15 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

دانلود Time Relics Gears of Light v1.0 بازی فکری و سرگرم کننده
Time Relics Gears of Light یک بازی بسیار سرگرم کننده و هیجان انگیز در سبک بازی های Hidden Object می باشد که سایت برای شما کاربران عزیز آماده کرده است. داستان این بازی مربوط به یک برج ساعت می باشد که بیش از صد سال است جز جاذبه های تاریخی و توریستی یکی از شهرهای بسیار زیبا است و مردم در این شهر با خوشنودی زندگی می کنند و خوشحال هستند که این برج جز آثار باستانی شهرشان است. اما روزی بر حسب اتفاق عده ای تصمیم می گیرند که این برج ساعت را دستکاری کرده و قطعات آن را از بین ببرند. حال شما تصمیم دارید بدنبال تمامی چرخ دنده هایی بگردید که از بین رفته و گم شده است. در این مسیر شما با موانع زیادی روبرو خواهید شد و باید به مکاتن های مختلف سر بزنید. در بعضی از مکان ها شما باید فقط اشیایی را که بصورت نوشتاری هستند بیابید و در مراحلی دیگر بر اساس شکل آنها , آنها را بیابید و پازل های پیش رو را نیز حل کنید. این بازی از گرافیک مناسبی برخوردار است و می تواند ساعت ها ذهن شما را به چالش بکشد.

ادامه مطالب

... بازدید : 94 یکشنبه 15 اردیبهشت 1392 نظرات (0)


دانلود Mystery of the Ancients Curse of the Black Water Collectors Edition v1.01 بازی اشیاء پنهان
Mystery of the Ancients Curse of the Black Water یک بازی بسیار جالب و هیجان انگیز در سبک بازی های Hidden Object می باشد که سایت برای شما کاربران عزیز آماده کرده است. داستان این بازی مربوط به دو باستان شناس می باشد که برای باستان شناسی به یکی از جزایر مرموز سفر کرده اند و حال هر دو آنها گم شده اند و هیچ کس از آنها خبری ندارد. عده ای معتقدند که یک نفرین خیلی سنگین این شهر را احاطه کرده است و تمامی اتفاقاتی که در این شهر می افتد به همین نفرین بر می گردد. حال شما تصمیم دارید در میان اشیاء و لوازمی که در این شهر وجود دارند و در مکان های مختلف مخفی شده اند بگردید و تمامی رمز و رازهای بازی را بیابید و پازل های متعدد را حل کرده و قدم به مراحل بعدی بگذارید و دو باستان شناس گم شده را نیز بیابید. این بازی شما را به اعماق آبهای تیره جزیره می برد و ذهن شما را به چالش می کشد. این بازی از گرافیک مناسب برخوردار است و می تواند ساعت ها شما را سرگرم کند.

ادامه مطالب

... بازدید : 76 یکشنبه 15 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

دانلود Halloween The Pirates Curse v1.0.0.0 بازی یافتن اشیای پنهان
Halloween The Pirates Curse یکی دیگر از بازی های معمایی و سرگرم کننده در سبک بازی های Hidden Object می باشد که سایت میهن دانلود برای شما کاربران عزیز آماده کرده است. داستان این بازی در مورد جشن هالووین می باشد. در این جشن باشکوه همه در حال خوش گذرانی هستند ولی غافل از این موضوع هستند که این جشن نفرین شده است. در طول جشن دوستان شما بطور نا معلومی گم می شوند و شما بدنبال آنها خواهید رفت و ناخودآگاه به دام می افتید و برای رهایی از این دام به بازی کردن ادامه می دهید و سپس مجبور خواهید شد که کاپیتان دزدان دریایی را نیز بیابید. این بازی از گرافیک مناسبی برخوردار است و می تواند ساعت ها شما را سرگرم کند.

ادامه مطالب

... بازدید : 68 یکشنبه 15 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

دانلود Dark Alleys Penumbra Motel Collectors Edition v1.4.2012 بازی فکری و هیجان انگیز
Dark Alleys Penumbra Motel Collectors Edition یکی دیگر از بازی های معمایی و سرگرم کننده در سبک بازی های Hidden Object می باشد که سایت میهن دانلود برای شما کاربران عزیز آماده کرده است. داستان این بازی در مورد شخصی می باشد که دختر دوستش بطور کاملا مرموزانه ای ربوده شده است و خانواده وی بسیار نگران این ماجرا هستند. حال شما تصمیم دارید با توجه به دانش و هوشی که در اختیار دارید به دنبال آدم ربا بگردید و دختر ربوده شده را بیابید. در این بازی شما به مکان های جالب و دیدنی سفر خواهید کرد و در هر مرحله باید اشیاء و لوزام مورد نیاز را بیابید. شما با یافتن این اشیاء قدم به مراحل بعدی می گذارید و در این مسیر با پازل های گیج کننده نیز روبرو خواهید شد که با حل کردن آنها می توانید زودتر آدم ربا و دختر ربوده شده را بیابید. این بازی از گرافیک بسیار مناسبی برخوردار است.

ادامه مطالب

... بازدید : 162 یکشنبه 15 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

Gardens Inc. From Rakes to Riches


این بار نیز با یک بازی جالب دیگر در خدمت شما کاربران گرامی هستیمGardens Inc. From Rakes to Riches یک بازی کم حجم در سبک بازی های مدیریتی می باشد. که شما در نقش جیل پسر بچه 13 ساله هستید که هنگامی که به خانه پدر بزرگ خود می رود متوجه می شود که یک سرمایه دار بزرگ خانه آنها رو با کلک از دست آنها گرفته و آنان را بی خانمان نموده است. شما باید به پدر و مادر بزرگ جیل کمک کنید تا دوباره خانه ای بخرند و دوباره به زندگی قبلی خود باز گردند. شما می توانید این بازی را به صورت رایگان از وب سایت دریافت نمایید.

ادامه مطالب

... بازدید : 111 یکشنبه 15 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

دانلود Oozi Earth Adventure v1.0 بازی زیبا و ماجراجویانه
Oozi Earth Adventure یک بازی بسیار سرگرم کننده و جالب در سبک بازی های ماجراجویی می باشد. داستان این بازی کم حجم  که از گرافیک دو بعدی بهره مند است در مورد یک خلبان به نام Oozi می باشد که در یک سیاره ناشناخته گرفتار شده است. Oozi که در واقع خلبان یک سفینه فضایی می باشد پس از خراب شدن سفینه اش مجبور شده است به خانه باز گردد و در این بین دشمننان زیادی وجود دارند که تصمیم در نابودی Oozi دارند. حال شما باید در نقش این خلبان ظاهر شوید و به وی کمک کنید که بتواند به خانه بازگردد. در طول بازی شما با دشمننان مختلفی روبرو می شوید که بیش از 10 دشمن قدرتمند هستند و شما باید تمامی قابلیت ها و قدرت هایی که دارید را کشف کرده و از آنها در مراحلی که پیش رو دارید استفاده کنید و در نهایت به مقصد برسید. هم اکنون می توانید این بازی زیبا را از سایت  دریافت نمایید.

ادامه مطالب

... بازدید : 64 یکشنبه 15 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

دانلود Oktoberfest Manager v0.1 بازی مدیریت جشن اکتبر
Oktoberfest Manager یکی دیگر از بازی های کم حجم و بسیار زیبا می باشد که در سبک مدیریتی ساخته شده است. در این بازی شما مدیر یک کافی شاپ بسیار بزرگ در یکی از معروفترین پارک ها هستید. در ابتدای کار شما با تعداد محدودی کارگر سر و کار دارید و باید نوشیدنی , کیک و سایر چیزها به مشتریان دهید و به مرور در شغل خود پیشرفت خواهید کرد و کارگران بیشتری را استخدام می کنید و مشتریان زیادی را نیز جذب کافی شاپ خودد خواهید کرد و صاحب پول بیشتری می شوید. پس با توجه به شغل و کارگرانی که دارید می توانید ترقی کنید و کافی شاپ را گسترش داده و مشتریان را راضی نگه دارید و به طبع ثروت بیشتری بدست آورید. هم اکنون این بازی سرگرم کننده را می توانید از سایت میهن دانلود دریافت نمایید.

ادامه مطالب

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 586
  • کل نظرات : 15
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 7
  • آی پی امروز : 76
  • آی پی دیروز : 20
  • بازدید امروز : 90
  • باردید دیروز : 38
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 446
  • بازدید ماه : 336
  • بازدید سال : 7,748
  • بازدید کلی : 102,697
  • کدهای اختصاصی