loading...
دانلود کلیپ
نرم افزارهای کاربردی

... بازدید : 107 یکشنبه 15 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

 دانلود بازی Dishonored The Knife of Dunwall

نام بازی: Dishonored - The Knife of Dunwall
پلتفورم : pc
ژانر: Action, Adventure
نوع  فایل : دی وی دی کامل
زبان: English
فرمت ایمیج: ISO
ناشر: Bethesda Softworks
مد بازی : N/A
حمایت توسط : Arkane Studios
درجه بندی سنی : Pegi 16
قابلیت آنلاین:دارد

گیم پلی Dishonored به شکلی طراحی شده که در لحظه باید تصمیم بگیرید که دست به چه کاری بزنید و به شما اجازه داده نمی شود که بازی را برای خود پیش بینی کنید. چرا که محیط های باز و راه های گوناگونی که در بازی وجود دارند، این اجازه را به شما نمی دهند. ممکن است در یک لحظه کار خاصی انجام دهید و بمیرید و دوباره همان کار را به شکل دیگری انجام دهید و زنده بمانید. در دموی به نمایش درآمده، دقیقاً می شد به این موضوع پی برد.

ادامه مطالب

... بازدید : 47 یکشنبه 15 اردیبهشت 1392 نظرات (0)
دانلود بازی A Wizards Curse لعنت جادوگران

با ورود جادو در اکثر شهر ها باعث ایجاد بدبختی و  سیاهی و سرانجام تخریب محل ها شد. توانایی ها کیمیاگر شما میتواند ارزش بزرگی برای کمک به این وضعیت  داشته باشد. بقیه جادوگران شما را برای سر و سامان دادن این وضعیت انتخاب کرده اند. شما با گستراندن جستجو میفهمید که برای حل این مشکل نیاز به تلاش سخت دارید. آیا شما موفق خواهید شد ؟

ادامه مطالب

... بازدید : 51 یکشنبه 15 اردیبهشت 1392 نظرات (0)
دانلود بازی The Cave غار

در پست امروز میهن دانلود قصد داریم بازی The Cave را برای کاربران گرامی آماده نمائیم. The Cave یک بازی ماجراجویی جدید از سازنده بازی Monkey Island و Maniac Mansion  "ران ژیلبرت" میباشد که چندین بار جایزه بهترین استودیو بازی سازی را کسب کرده است. تیم خود را در میان 7 تیم مختلف انتخاب کنید و با شخصیت های منحصر به فرد برای ماجراجویی آماده شوید. محل های مشکوک را بررسی کنید دشمنان خود را پیدا کرده و آنها را از بین ببرید.! غار در انتظار شماست.

ادامه مطالب

... بازدید : 63 یکشنبه 15 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

دانلود Enchantia Wrath of the Phoenix Queen Collectors Edition v1.0 بازی انکانتیا و شاهزاده فونیکس
در پست امروز میهن دانلود قصد داریم بازی Enchantia Wrath of the Phoenix Queen برای کاربران گرامی معرفی نمائیم. در این بازی برای مقابله با شاهزاده فونیکس به جهان رویایی انکانتیا مسافرت خواهید کرد. مسابقات و وسایل های جدیدی را تجربه کرده و خواهید یافت تا در آخر بتوانید راز شاهزاده را کشف کنید. 20 شخصیت متفاوت و ماجراجویی شگفت انگیز منتظر شماست.

ادامه مطالب

... بازدید : 162 یکشنبه 15 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

Gardens Inc. From Rakes to Riches


این بار نیز با یک بازی جالب دیگر در خدمت شما کاربران گرامی هستیمGardens Inc. From Rakes to Riches یک بازی کم حجم در سبک بازی های مدیریتی می باشد. که شما در نقش جیل پسر بچه 13 ساله هستید که هنگامی که به خانه پدر بزرگ خود می رود متوجه می شود که یک سرمایه دار بزرگ خانه آنها رو با کلک از دست آنها گرفته و آنان را بی خانمان نموده است. شما باید به پدر و مادر بزرگ جیل کمک کنید تا دوباره خانه ای بخرند و دوباره به زندگی قبلی خود باز گردند. شما می توانید این بازی را به صورت رایگان از وب سایت دریافت نمایید.

ادامه مطالب

... بازدید : 94 یکشنبه 15 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

دانلود Time Mysteries The Final Enigma Collectors Edition بازی اسرار زمان آخرین معما

| دانلود بازی فوق العاده زیبا اسرار زمان : آخرین معما - کرک شده |
در پست امروز میهن دانلود بازی Time Mysteries : The Final Enigma را برای کاربران گرامی معرفی می نماییم. داستان بازی : هنگامی که استر آمبروس نامه ای از طرف عمویش دریافت می کند به او اشاره می شود که با یک مردی اسرارآمیز ملاقت کند او دقیقا نمی دانست که موضوع از چه قرار است ولی او به طرف ماجرا حرکت می کند... در این بازی از مراحل سخت با دشمنانی قوی و...  رو به رو خواهید شد که برای رساندن استر به هدفش باید از تمامی موانع عبور کنید.

ادامه مطالب

... بازدید : 111 یکشنبه 15 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

دانلود Oozi Earth Adventure v1.0 بازی زیبا و ماجراجویانه
Oozi Earth Adventure یک بازی بسیار سرگرم کننده و جالب در سبک بازی های ماجراجویی می باشد. داستان این بازی کم حجم  که از گرافیک دو بعدی بهره مند است در مورد یک خلبان به نام Oozi می باشد که در یک سیاره ناشناخته گرفتار شده است. Oozi که در واقع خلبان یک سفینه فضایی می باشد پس از خراب شدن سفینه اش مجبور شده است به خانه باز گردد و در این بین دشمننان زیادی وجود دارند که تصمیم در نابودی Oozi دارند. حال شما باید در نقش این خلبان ظاهر شوید و به وی کمک کنید که بتواند به خانه بازگردد. در طول بازی شما با دشمننان مختلفی روبرو می شوید که بیش از 10 دشمن قدرتمند هستند و شما باید تمامی قابلیت ها و قدرت هایی که دارید را کشف کرده و از آنها در مراحلی که پیش رو دارید استفاده کنید و در نهایت به مقصد برسید. هم اکنون می توانید این بازی زیبا را از سایت  دریافت نمایید.

ادامه مطالب

... بازدید : 64 یکشنبه 15 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

دانلود Oktoberfest Manager v0.1 بازی مدیریت جشن اکتبر
Oktoberfest Manager یکی دیگر از بازی های کم حجم و بسیار زیبا می باشد که در سبک مدیریتی ساخته شده است. در این بازی شما مدیر یک کافی شاپ بسیار بزرگ در یکی از معروفترین پارک ها هستید. در ابتدای کار شما با تعداد محدودی کارگر سر و کار دارید و باید نوشیدنی , کیک و سایر چیزها به مشتریان دهید و به مرور در شغل خود پیشرفت خواهید کرد و کارگران بیشتری را استخدام می کنید و مشتریان زیادی را نیز جذب کافی شاپ خودد خواهید کرد و صاحب پول بیشتری می شوید. پس با توجه به شغل و کارگرانی که دارید می توانید ترقی کنید و کافی شاپ را گسترش داده و مشتریان را راضی نگه دارید و به طبع ثروت بیشتری بدست آورید. هم اکنون این بازی سرگرم کننده را می توانید از سایت میهن دانلود دریافت نمایید.

ادامه مطالب

... بازدید : 58 یکشنبه 15 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

 دانلود بازی Primordia مرد افسانه ای
نام بازی: Primordia
پلتفورم : pc
ژانر: Strategy (Manage / Busin. / Real-time) / 3D
نوع  فایل : دی وی دی کامل
زبان: English
فرمت ایمیج: ISO
ناشر: Wormwood Studios
مد بازی : N/A
حمایت توسط : Wadjet Eye Games
درجه بندی سنی : Pegi 12
قابلیت آنلاین:دارد

قرن ها می گذرد ، در آن هنگام که مرد افسانه ای داستان ما بر روی سیاره راه می رفت . در حال حاضر، در wastelands ، یک شهر متروکه ، فراتر از شهر متروپل یک ربات انفرادی به نام هوریشیو  فریاد آزادی سر می دهد.شما سفری عجیب به گذشته ای اسرار آمیر خواهید داشت.این یک نکته مهم است که چه استراتژی ای در قبال این بازی بگیرید.

ادامه مطالب

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 586
  • کل نظرات : 15
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 7
  • آی پی امروز : 90
  • آی پی دیروز : 20
  • بازدید امروز : 104
  • باردید دیروز : 38
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 460
  • بازدید ماه : 350
  • بازدید سال : 7,762
  • بازدید کلی : 102,711
  • کدهای اختصاصی